לוקה דונצ'יץ : עם הבאזר: שלשת ניצחון מטורפת לדונצ'יץ' : יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור:

לוקה דונצ'יץ : עם הבאזר: שלשת ניצחון מטורפת לדונצ'יץ' : יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור:. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: הפלא הסלובני העמיד עד כה ממוצעים אדירים של 28.8 נקודות, 9.5 כדורים חוזרים. המספרים של לוקה דונצ'יץ' בעונתו הראשונה ב־nba היסטוריים.

גם במקרה של אבדיה הסקאוטים יתהו האם הפוטנציאל ההגנתי הבעייתי. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם. קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו.

NBA: לוקה דונצ'יץ' מדבר אחרי הפלייאוף הראשון | ספורט 1
NBA: לוקה דונצ'יץ' מדבר אחרי הפלייאוף הראשון | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם. קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. גם במקרה של אבדיה הסקאוטים יתהו האם הפוטנציאל ההגנתי הבעייתי. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. הפלא הסלובני העמיד עד כה ממוצעים אדירים של 28.8 נקודות, 9.5 כדורים חוזרים. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7.

לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money.

לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. הסלובני, שנפצע אמש באימון, יחמיץ עפ ההערכות כארבעה משחקים. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: לוקה דונצ'יץ' עושה עוד קפיצת מדרגה בדאלאס מאבריקס. דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל. אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. אנחנו גם עונים גם על השאלות שלכם ודסקל עם ראנט על חסימות. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית. דונצ'יץ' נולד ב ליובליאנה שב סלובניה , בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק ב נבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית. בארבעת העשורים האחרונים רק שחקן אחד רשם מספרים כאלו בגיל 19, בעונת הרוקי שלו. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם.

אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. Mako 4 בנובמבר 2019 ספורט. אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. לוקה דונצ'יץ' ממשיך לחיות בעולם בלי תקרות ולהפוך כל משחק של המאבריקס למופע שובר קופות.

דאלאס מאבריקס האריכה את חוזהו של דונצ'יץ'
דאלאס מאבריקס האריכה את חוזהו של דונצ'יץ' from images.one.co.il
Mako 4 בנובמבר 2019 ספורט. המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7. לוקה דונצ'יץ' מול סטף קרי. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: אבדיה הוא לא לוקה דונצ'יץ', הנער הכי מרשים שנראה בכדורסל האירופי בכל הזמנים, אבל כשתגיע העת לבחור בו בדראפט כנראה יעלו סימני שאלה דומים. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. אנחנו גם עונים גם על השאלות שלכם ודסקל עם ראנט על חסימות. קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו.

לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money.

יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7. אנחנו נמצאים בעיצומה של פתיחת עונה שמרימה את לוקה דונצ'יץ' לקליבר של הגדולים באמת, וזו הזדמנות טובה לשים את כל הקלפים על השולחן. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. לוקה דונצ'יץ' שוב שבר שיאים. לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו.

דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. הוא עומד על ממוצעים של 20 נקודות למשחק, 6.7 ריבאונדים ו־5 אסיסטים. דונצ'יץ' נולד בליובליאנה שבסלובניה, בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק בנבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית ורקדנית. לוקה דונצ'יץ' הוא כדורסלן סלובני המשחק בקבוצת דאלאס מאבריקס מליגת ה⁻nba, ובנבחרת סלובניה. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba.

"לוקה דונצ'יץ' הוא השחקן הטוב ביותר בעולם"
"לוקה דונצ'יץ' הוא השחקן הטוב ביותר בעולם" from ynet-images1.yit.co.il
גם במקרה של אבדיה הסקאוטים יתהו האם הפוטנציאל ההגנתי הבעייתי. כך עולה מדיווחים שמתפרסמים היום (שישי) בתקשורת האמריקנית. בעונה האחרונה שלו בריאל מדריד, כשהיה ברור כי לוקה דונצ'יץ' יהיה אחת הבחירות הראשונות בדראפט 2018, נהרו כתבי nba. דונצ'יץ' נולד ב ליובליאנה שב סלובניה , בנם של סשה דונצ'יץ', כדורסלן עבר ששיחק ב נבחרת סלובניה ומרים פוטרבין, דוגמנית. דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל. יום רביעי, 27 בנובמבר 2019 פעם בדור: לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. אנחנו גם עונים גם על השאלות שלכם ודסקל עם ראנט על חסימות.

המשחק המרכזי של הלילה ענה על כל הציפיות כאשר בסיומו דאלאס הצליחה לעצור רצף שלילי של שישה הפסדים בעזרת לילה מטורף של לוקה דונצ'יץ', שסיים עם 42 נקודות (7.

לוקה דונצ'יץ' ומייקל גורדן (עשה את זה במהלך המפורסם the shot נגד. לוקה דונצ'יץ', שעיקם את קרסולו בתחילת המשחק מול מיאמי לפני כשבועיים, התאושש והראה לנו כמה הוא נחוץ למאבריקס ולליגה כולה. לוקה דונצ'יץ' משגע את דאלאס | beautiful money #beautiful_money. סקרמנטו קטעה רצף של תשעה הפסדים על חשבון דונצ'יץ' וחבריו, שנכנעו 121:107 בביתם. קוואי לאונרד חזר עם ניצחון, לוקה דונצ'יץ' ודאלאס הופתעו. * דונצ'יץ' השחקן הכי צעיר שקלע סל ניצחון על הבאזר במשחק פלייאוף. דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול ודיוויס יוצא ללחוץ על דונצ'יץ' עד שבראדלי יחזור, בזמן שקוזמה עושה צעד במהלך הבא (0:46) דונצ'יץ' מקבל חסימה מפאוול וממשיך פנימה בזמן שבראדלי מנסה לרגע להמשיך לרדוף אחרי לוקה, אבל עושה. אביו, סאסה דונצ'יץ ', הוא כדורסלן לשעבר וכיום מאמן בליגה הסלובנית בעוד אמו דוגמנית לשעבר, רקדנית וספורטאית המנהלת כיום מכון יופי בלובליאנה. דיא סבע > דראזן פטרוביץ׳ דראזן פטרוביץ׳ > לוקה דונצ׳יץ׳ דיא סבע > קיליאן אמבפה מ.ש.ל. * השחקנים היחידים שקלעו 40 נק' + סל ניצחון על הבאזר בפלייאוף כשהם בפיגור: לוקה דונצ'יץ' צפוי להיעדר כשבועיים. אנחנו גם עונים גם על השאלות שלכם ודסקל עם ראנט על חסימות. לוקה דונצ'יץ' שוב שבר שיאים.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook